Pravilna nega in vzdrževanje tračnega lista sta predpogoj, da bo le ta čim dlje opravljal svojo funkcijo.

Pri tem je pomembno, da se držimo določenih dobrih praks in pravil:

  • list mora biti pravilno nameščen in balansiran na pogonskih kolutih in vodilih (rolicah)
  • list se ne sme dotikati zadnje stranice vodil (rolic)
  • biti mora pravilno napet. Za dodatno kontrolo vam priporočamo merilec napetosti tračnega lista – VEČ O MERILCU
  • novi ali novo brušen tračni list prvih nekaj metrov ne obremenjujemo na “polno”
  • med delovanjem mora biti list primerno hlajen
  • na listu se ne sme nabirati žagovina oziroma smola (pravilno doziranje hladilno / čistilne tekočine)
  • na žagi naj ne obratuje dlje kot 2 uri (izjema so bimetal listi in listi iz karbitne trdnine)
  • tračni list nikoli ne izrabimo “do konca” – na brušenje naj gre nekje na dobri 1/2 oziroma 2/3 svoje sposobnosti

 

Če se boste držali teh nekaj osnovnih pravil, bo vaš list možno brusiti tudi do 5x, predno ga bo potrebno zamenjati.


PREDEN TRAČNI LIST ODSTRANIMO Z ŽAGE, PUSTIMO, DA HLADILNO – ČISTILNA TEKOČINA VSAJ 30 SEKUND DOBRO OČISTI LIST. NA LISTU NAJ NE BO NOBENE STRJENE ŽAGOVINE, SMOLE ITD.
NATO GA OBRIŠEMO S KRPO ALI ROKAVICO.

[fusion_table fusion_table_type=”1″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

[/fusion_table]

Ko bo list izgubil svojo ostrino, ko več ne bo rezal dovolj dobro, pa smo tukaj mi in naša brusilnica DAJK.
Liste vam bomo nabrusili, nastavili razperjanje in vaš rez bo spet takšen kot mora biti.